RETURER 

—-

Vår policy varar 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan köpet, inte kan tyvärr vi erbjuda dig en återbetalning eller utbyte.

För att kvalificera för en återgång, objektet måste vara oanvända och i samma skick som du fick den. Det måste också vara i originalförpackning.

Flera slag av varor är undantagna från som returneras. Lättfördärvliga varor som mat, blommor, tidningar eller tidskrifter kan inte returneras. Vi accepterar inte också produkter som är intima eller sanitära varor, farliga material, eller brandfarliga vätskor eller gaser.

 

Ytterligare engångsbehållare objekt:

* Presentkort

* Nedladdningsbar programvaruprodukter

* En del hälsa och personlig vård poster

 

För att slutföra din retur, kräver vi ett kvitto eller inköpsbevis.

Skicka inte ditt köp tillbaka till tillverkaren.

 

Det finns vissa situationer där endast partiell återbetalning beviljas: (om tillämpligt)

* Boka med uppenbara tecken på användning

* PRODUKT licens, CD, DVD, programvara eller videospel som har öppnats eller aktiveras.

* Någon punkt inte i dess ursprungliga skick, är skadad eller saknas delar av skäl inte på grund av våra fel.

* Alla objekt som returneras mer än 14 dagar efter leverans

 

Återbetalning (i tillämpliga fall)

När din retur mottagits och inspekterade, skickar vi ett e-postmeddelande att meddela dig att vi har mottagit din returnerade artikel. Också kommer vi att meddela dig om godkännande eller avslag av din återbetalning.

Om du är godkänd, sedan din återbetalning kommer att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

 

Försenade eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt)

Om du inte fått en återbetalning ännu, först kontrollera ditt bankkonto igen.

Kontakta ditt kreditkortsföretag, kan det ta lite tid innan din återbetalning är officiellt postat.

Nästa kontakta din bank. Ofta finns det bearbetningstid innan återbetalning bokförs.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på [email protected]

 

Försäljning objekt (om tillämpligt)

Endast regelbundna prissatta objekt kan återbetalas, tyvärr försäljning objekt inte kan återbetalas.

 

Utbyte (i tillämpliga fall)

Vi ersätter endast artiklar om de är defekt eller skadad. Om du behöver byta ut det mot samma objekt, skicka oss ett mail på [email protected] och skicka din artikel till: Oscar Stjernegatan 5a, 68141, Kristinehamn..

 

Gåvor

Om objektet har markerats som en gåva när du köpt och skickas direkt till dig, får du en gåva kredit för värdet av din retur. När den returnerade artikeln har mottagits, kommer ett presentkort att skickas till dig.

 

Om objektet var inte markerats som en gåva vid köp eller gåva givaren hade beställa skickat till sig själva att ge till dig senare, skickar vi en återbetalning till den gåva givaren och han kommer att ta reda på om din retur.

 

Frakt

För att returnera din produkt, bör du skicka din produkt till: Oscar Stjernegatan 5a, 68141, Kristinehamn.

Du är ansvarig för att betala för dina egna fraktkostnader för returnerar din vara. Fraktkostnader är ej återbetalningsbara. Om du får en återbetalning, kommer kostnaden för returfrakten att dras från din återbetalning.

Beroende på var du bor, den tid det kan ta för din utbytt produkt att nå dig, variera.

Om du levererar en artikel över $75, bör du överväga att använda en spårbar frakt service eller köper fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få din returnerad artikel.

 

Updating…
  • No products in the cart.